onsdag 26 februari 2014

Sportlovsmusik

Precis den här perioden förra året var vi på Koh Lanta och njöt av 34 gradig värme och Chang. Det blev inget Thailand i år, utan jag kör på med jobb istället så mycket som det bara går. 

Massor av Sportlovsmusik bjuder vi på.

Jag ska inte gnälla för vi fick en härlig vecka på Teneriffa , så nu ska det jobbas. Det är liksom lika bra att köra på medans snön ligger vit i fjällen...men det smälter väldigt fort nu DET ÄR DUMT. Hoppas det blir lite kallare och att det kommer lite mera snö i Åre nu. 

Jag gillar sommar mer, men nu gillar jag vinter mest så jag får jobba...hehe. Vi har en rätt intensiv vecka 8-9-10 nu. Mycket musik blir det, fantastiskt skoj ju:-) ledig vill man helst inte vara.

Muuuust!!!


Torsdag 20 -Broken Sthlm - MO
Fredag   21 -BMB Västerås - MO
Lördag   22 -Tegelbruket Täby - MO 
Söndag  23 -Rep av låtar
Måndag 24 -Åre Verandan - Micke&Indianerna
Tisdag   25 -Åre Verandan - Micke&Indianerna
Onsdag 26 -Åre Verandan -  Micke&Indianerna
Torsdag 27 -Åre Verandan - MO
Fredag  28 -Åre Verandan - MO
Lördag  01 -Åre Verandan - MO
Torsdag 06 -Åre Verandan - MO 
Fredag 07 -Åre Verandan - MO 
Fredag 07 -Åre Bygget - MO 
Lördag 08 -Åre Verandan - MO 
Lördag 08 -Åre Bygget - MO 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar