torsdag 6 mars 2014

Sportlov för många

Full fart på den sista sportlovsveckan i fjällen. Vi kör för fullt denna helg, och ser verkligen fram emot massor av glada skidåkare mf på jobbet. Har varit lite krasslig i strupen sedan i tisdags, inte bra...men varm dryck och musik brukar lösa det mesta:-)

Tror jag skidorna hemma även denna helg.
Glömde köpa valla, åsså hittar jag inte stavarna och understället...

Det är ju iofs inte därför ni är i Åre.
Ni är ju där för att jobba (som min kompis sa)
inte för att roa er.

Korrekt det...oftast.

Man vill ju va på topp då turisterna ska underhållas.
Viktigt att de blir glada och att de liksom tar med oss hem:-)
Ingen vanlig helg i Åre v10 detta.
Afterski/kvällsjobb/företagsjobb/WorldCup/bastu/SHL/travkväll/V75 mm...
Fullt upp helt enkelt...

5 gig på 3 dagar blir det. Skönt att musta ur sig då man ändå är där. 
Snart är väskan packad och vi börjar rulla. 
Ska bara bada klart först;)


En trevlig helg önskar jag er alla, det ska jag ha.



No skidor mayby rain...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar