tisdag 22 mars 2011

Vila?

Fortfarande lite småtrött efter den galna helgen i Åre. Vi hade afterskier som går till historien måste jag säga, hann även med ett kvällsgig på fredagen. FULLT tryck alla 3 dagarna. IG kom upp på fredagen för att förlusta sig med Hanne och oss. Middag på Grappa fredagkväll, sedan en toppenkväll på Granen hos Elin innan SEPTEMBERS riktigt fina show på Bygget...ja ni förstår att man är trött.

Min handledare på Almi sa då jag startade mitt företag: Du måste räkna med att hänga ute bland folk efter spelningarna för att sälja dig och orkestern!!!

Jag gör det...

KONTORSDAG.

Vår och sommar ska bokas, offerter ska skickas och samtal skall ringas. Det tar emot men jag måste göra det:-) Lite skoj är det ju dock.

Lägenhetsvisning kl 12 ska oxå hinnas med.

Resten av veckan känns lugn...

Onsdag- Möte med Radio Jämtland
Onsdag- Hämta Edvin på dagis
Torsdag- Bygget, afterski
Torsdag- Trondheim, kvällsgig
Fredag- Bygget, afterski
Fredag- Bygget, kvällsgig
Lördag- Bygget, afterski
Lördag- Bygget, kvällsgig

Söndag- O´Learys, AIK-FBK(16:00)

Kommer bli en galen vecka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar