måndag 14 mars 2011

Vår!

Är det vår nu?

Solen skiner utav bara den utanför mitt förnster, då måste det vara härligt ute. Själv sitter jag inne idag och jobbar, bokar sommargig. Det är alltid med spänning som man ser fram emot sommaren, vi är ju inte på Gotland i 3 månader som de flesta kanske tror. Vi gör c:a 1 vecka i Visby i juli, mustigt va:-) Sedan hoppas vi på att få dra runt i bussen så mycket som det bara går, för i juli ska man jobba.

Helgen var superbra. 160 mil i bussen och 2 länder samt 4 x 45 min spelning. Resan över fjället på skalstugevägen i lördags var lite scary, 1 körfält och full storm. Vi stannade till och hälsade på Smalare Än Thord på Tott innan vi körde vidare till VERDAL.

NORGE är fantastiskt.

Nu ska jag bara göra klart lite fler bokningar innan jag tar en eftermiddagspromenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar