onsdag 25 september 2013

25 september 2013

Kämpar på med skägget några dagar till, men snart går det nog inte längre. Det lilla som växt ut kliar ju för mycket :-) jag är nog ingen skäggmänniska...hahaha. Jag kommer nog raka av det på söndag eller måndag, inte för att det växer något enormt utan för att i solen vill man ju vara skägglös. Man vill ju få en perfekt bränna.

Jäklar vad jag längtar till på söndag, då börjar semestern på riktigt. Det ska bli så skönt att åka till solen och bada lite, äta gott och ta en Keo. Det ska bli riktigt trevligt att träffa Nicos & Jessica m familj oxå, det händer ju inte allt för ofta. Måndag 10:50...då lyfter vi.

Men först fortsätter denna trevliga vecka. Den började med ett möte i Åre gällande en ny vinter, fast i år på Verandan ( gamla Dippan ) vi kommer som det ser ut att vara husband i nya satsningen där, riktigt kul. Det är ett par år sedan man stod på baren där och gapade...längtar till premiären 14 december. 

På fredag åker vi till Stockholm för spelning på Vindhem, och på lördagen blir det en lång resa till Verdal i Norge för spelning på Aboteke. Det blir en mustig dag i bussen ( håll ihop nu Tysken ) men det kommer att vara värt det då vi spelar... Alltid ett jäkla drag i Verdal, och alltid gott att ta en Dahls efter gig. Jag och Sillen hänger kvar i Norge på söndag. Vi tar oss till Stjördal under dagen dit IG och M ansluter under kvällen, det blir en natt på hotell innan vi gör oss klar för avresa mot solen. 

Planeringen inför D-Day i november flyter på fint. Har i veckan gjort klart meny och lite annat som ska fixas. Det är inte direkt en sak som man måste ha koll på...tar med iPad på semestern så man kan skriva ner allt man kommer på som vi inte tänkt på, ja eller som vi måste tänka på. Då den helgen kommer så vill man ha allting klart. Måste snart oxå börja fundera på vad jag ska ha på mig. Tips tack!

Nu ner i tvättstugan igen innan man kan börja packa...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar