onsdag 23 oktober 2013

Vecka 43

Släcker lampan och hoppas på sömn. Fortfarande helt glad efter helgen, det går liksom inte att sluta le...magiskt skoj va det. En helg som jag aldrig kommer att glömma. Om svensexan blev så här, hur blir då helgen i november...längtar.

Har lite feber och tog nyss tabletter som ska bromsa den lite, samt låta mig sova. Kroppen värker och verkar tävla med hals och näsa om något stort pris... Segt det. 


Men nu ser jag fram emot 4 dagar på resande fot, bussåkning-musik-bussåkning-båt-musik-båt-bussåkning står på schemat. Denna helg blir det jobb...tror jag.

150 mil buss
7 timmar båt
4 tim musik

Allt detta på 84 timmar... 

Afterski och oktoberfest blir det, en härlig blandning tycker jag. Har ett för roligt jobb, med underbara arbetskamrater jag, det blir en topenhelg.

TREVLIG HELG!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar