måndag 30 december 2013

Tack för ett underbart 2013

Vilket jävla år det blev
(citerar Bo Kaspers Orkester & Mats Matte Pettersson)

År 2013 är ett år som innehöll mycket - hopp, förtvivlan, glädje, frustration, uppgivenhet, upprymdhet, galenskap, massor av jobb, kärlek, hat, närhet, resor, asgarv, ny bekanskap, erfarenhet, jävlaranamma, sorg, tacksamhet, lycka, olycka, insikt, sköna känslor och humor. 

Det mesta och det bästa som jag dock tar med mig resten av livet är ju...

Att äntligen blev hon min IG. Efter ett noga och genomtänkt beslut så tog jag chansen. 

Tack som tusan vänner, IG och nära och kära som har berikat mitt år 2013 !!!!!!! Stor kram

STORA KRAMAR till mina underbara arbetskamrater oxå. Mycket kärlek till er.

Och Danne...ser fram emot 45 minuter i telefon varje dag 2014:-)

Undrar om man fan inte blivit blödigare sedan man gifte sig...hahaha.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar