torsdag 9 januari 2014

Äntligen torsdag

Efter några dagars ledighet så är det dax för Åre igen. Vi avslutade 2013 och började 2014 med 11 härliga gig. För att vara exakt så blev det 17 set musik på Verandan och Bygget, det känns forfarande lite i halsen. Det var riktigt nice att dra 3 dagar till stugan efter lördagens afterski, bara myyyshelg liksom. Vi hann även med en god middag hos mor&far innan vi somnade in sött i soffan på måndagskvällen.

Veckan har varit lugn, ja de 2 dagar som jag varit hemma har handlat mest om planering, papper, tandläkare och lite hemmafix. Bedövningen efter dagens tandläkarbesök höll sig fast i närmare 7 tim...huvva. Jag är ju extremt rädd då jag går dit, så maggan bedövar mig till max. Annars är snart allt som vanligt igen gällande vardag/veckor efter jul, IG jobbar för fullt med sina jobb, så vi ses morgon och sen kväll som vanligt dagarna då jag är hemma...precis som vanlig alltså..haha.

Har mitt i all vinterafterski oxå börjat kolla på vår och sommar...jobben ska in, ingen ledighet här inte. Det är ju länge dit, medan det går fortare än man tror, snart april ju :-)

Nu hoppas jag tabletterna verkar så sömnen blir god. I morgon avfärd kl 12:00 mot flyget, och sedan Åre. 5 gig på 3 dagar väntar oss, det blir toppen...det blir det alltid ju:-)

Bästa svängen... Den väntar jag med.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar