onsdag 25 juni 2014

Min sommar 2014

Äntligen var den igång "jobbsommaren2014". Efter en lång och maxad vinter,  så det var lite skönt att ta det lugnare några helger i juni. Det var även skönt att ventilera skallen efter all musik som levererats under årets första 6 månader.

Midsommarhelgen blev riktigt skön i stugan, det är bara för härligt där. Vi fiskade, badade, bastade, grillade, dansade mm. Ja just ja, vi har ju även hunnit med att hälsa på Jessica&Nicos på Cypern. Det var en trevlig vecka med bad och mys, hoppas att vi får tillfälle att åka dit igen snart:-)

I torsdags så drog den igång på riktigt sommaren 2014. Full fart mot Visby över helgen. Nu är vi hemma igen och vänder, innan avresan i morgon. Sommaren ser väl typ lika dan ut som den gjort de senaste åren, förutom lite mindre på Krogstråket under Yran. Men då hinner vi ju med lite annat:-) Det blir fullt upp både med bandet och som trubadur denna sommar.

MUMS!


Sommar 2014


JUNI 2014
Torsdag 12 - STOCKHOLM - FÖRETAG
Lördag 14 - ÖSTERSUND - BRUNKULLAN - TRUBADUR
Fredag 27 - VISBY - KALLIS - AFTERBEACH
Lördag 28 - VISBY - KALLIS - AFTERBEACH

JULI 2014
Onsdag 02 - TÄBY - TEGELBRUKET - AFTERBEACH
Fredag 04 - VISBY - KALLIS - AFTERBEACH
Lördag 05 - VISBY - KALLIS - AFTERBEACH 
Måndag 07- VISBY - KALLIS - AFTERBEACH
Tisdag 08 VISBY - KALLIS - AFTERBEACH
Onsdag 09 VISBY - KALLIS - AFTERBEACH
Torsdag 10 - VISBY - KALLIS - AFTERBEACH
Fredag 11 - VISBY - KALLIS - AFTERBEACH
Lördag 12 - VISBY - KALLIS - AFTERBEACH
Lördag 19 - HEDE - FÖRETAG
Onsdag 23 - ÖRNSKÖLDSVIK - O´LEARYS
Lördag 26 - TROSA - FÖRETAG
Måndag 28 - ÖSTERSUND - BRUNKULLAN - TRUBADUR ( jag & Micke )
Tisdag 29 - ÖSTERSUND - BRUNKULLAN - TRUBADUR ( jag & Micke )
Onsdag30 - ÖSTERSUND - BRUNKULLAN - TRUBADUR ( jag & Micke )
Torsdag 31 - ÖSTERSUND - BRUNKULLAN - TRUBADUR ( jag & Micke )
Torsdag 31 - ÖSTERSUND - STORSJÖYRAN - KROGSTRÅKET 

AUGUSTI 2014
Fredag 01 - ÖSTERSUND - BRUNKULLAN - TRUBADUR ( jag & Micke )
Fredag 01 - ÖSTERSUND - STORSJÖYRAN - KROGSTRÅKET 
Lördag 02 - ÖSTERSUND - BRUNKULLAN - TRUBADUR ( jag & Micke )
Lördag 02 - ÖSTERSUND - STORSJÖYRAN - KROGSTRÅKET 
Fredag 22 - SUNDSVALL - E-STREET 
Lördag 23  - SUNDSVALL - E-STREET 
Fredag 29 - UPPSALA - FÖRETAG
Lördag 30 - ÖSTERSUND  - FÖRETAG 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar