söndag 3 augusti 2014

Härliga sommar 2014

Sitter på balkongen och tar igen mig efter en grym vecka hemma i Östersund under Yran 2014. Det har varit magiskt roligt att få vara med om detta igen, helt sjukt skoj. Alla vänner, alla i publiken, alla ni är helt underbara. Vi är en magisk familj vi här i stan, kärlek på riktigt. 12 set musik har jag levererat med Mike, och 6 med bandet. Det blev precis så bra som jag hoppats på, kanske till och med lite bättre😄. Nu ska jag vara lite ledig och försöka tvätta ur kroppen efter en svulstig juli😃 men roligt har jag haft det. En helt magiskt sommar har det blivit. Sol, varmt, bad, Visby, NHL-bröllop, Fester och roliga spelningar. Mums...

Kl är nu 22:50 och det är dax att sova. Kryper ner bredvid den bästa och hoppas på en lång natts sömn. 

Tack och kramar till alla underbara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar